قیمت لوله پلی اتیلن استاندارد

قیمت لوله پلی اتیلن استاندارد pe100را باید با توجه به شرایط اقتصادی دولت و بالا و پایین رفتن هزینه ها در ساخت لوله ها شرکت به خریداران اعلام کند و قیمت این لوله هم با توجه به نوع لوله متفاوت است.

هرچقدر مواد استفاده شده در لوله بیشترباشد قیمت لوله استاندارد هم بیشتر می باشد بنابراین شرکت ها سعی دارند هر روز قیمت لوله ها را به خریداران برحسب قیمت همان روز اطلاع دهند.

قیمت لوله پلی اتیلن استاندارد

قیمت لوله پلی اتیلن استاندارد با ضمانت

قیمت لوله پلی اتیلن استاندارد درجه یک با ضمانت نامه کتبی که اصول ضمانت نامه ها 10 ساله می باشد اطمینان خاطر برای مشتریان می شود تا کالای مورد نظر خود را بدونه دلواپسی خرید نمایند.

برای خرید لوله های پلی اتیلن مشتریان باید به شرکت ها و نمایندگی های معتبر مراجعه کنند و خرید خود را چه به صورت عمده ای و چه به صورت جزیی انجام دهند. فروشندگان هم باید لوله ها را با برچسب ضمانت به دست خریداران برسانند که اگر لوله ها در مدت زمان کوتاه خراب شد و عمر طولانی نداشت شرکت لوله را برای خریدار تعویض و یا تعمیر کند.

خریداران هم باید به برچسب ضمانت نامه دقت کنند که آیا ضمانت نامه معتبر میباشد یا خیر اگر لوله ها را از شرکت معتبر خرید کنند بدون شک ضمانت نامه های معتبری بر روی لوله ها برچسب خورده است.

قیمت لوله پلی اتیلن استاندارد

فروش لوله پلی اتیلن 500 میلیمتری

سازمان هایی مانند آتشنشانی ها  و دریا ها برای انتقال آب از لوله های پلی اتیلن 500 میلیمتری استفاده میکنند و این نوع از لوله  در برابر اسید و مواد شیمیایی بسیار مقاوم هستند و برای مصارف شرکت هایی مانند شرکت آب و فاضلاب کاربرد فراوانی دارد و شرکت ها ی تولیدی این نوع از لوله ها به دلیل اینکه سازمان های زیادی با این نوع از لوله سرکار دارند به مقدرا زیادی از آن تولید میکنند و یکی از پر فروش ترین لوله ها در این زمینه میباشد. و فروش آن ها معمولا به صورت عمده ای میباشد و به وسیله ماشین های سنگین باید حمل ونقل آن انجام شود.

قیمت لوله پلی اتیلن استاندارد

خرید لوله پلی اتیلن 2/5 اینچ

لوله های پلی اتیلن 2/5 اینچ جزء کوچک ترین لوله های پلی اتیلن به شمار میروند واین لوله ها بسیار کوچک هستند با وجود کوچک بودن آن ها در مصارف کشاورزی کاربرد زیادی دارند و کشاورزان بی شماری از این نوع لوله استقبال میکنند و استحکام این نوع از لوله ها بسیار بالا می باشد.

قیمت لوله پلی اتیلن استاندارد

لیست قیمت لوله پلی اتیلن استاندارد سال 1400

قیمت لوله پلی اتیلن را در سال 1400 نمیتوان نه سالیانه و نه به صورت ماهانه به مشتری اطلاع داد بنابراین قیمت لوله ها برحسب بالا و پایین رفتن ارز تغییر میکند و خریداران باید قیمت را به روز از تولید کنندگان سوال کنند و تولید کنندگان هم برحسب موادی که برای ساخته لوله به کار برده اند باید از قیمتها اطلاع داشته باشند و علاوه بر این که لوله را به بازار عرضه میکنند قیمت دقیق آن را هم اطلاع دهند تا مشتری با خیال راحت خرید خود را انجام دهد.

قیمت لوله پلی اتیلن استاندارد

پخش لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای

لوله های پلی اتیلن که مخصوص آبیاری قطره ای می باشد در باغچه ها، باغ ها، گلخانه ها و مزارع کاربرد بی نظیری دارند با استفاده از آبیاری قطره ای هم در مصرف آب صرفه جویی می شود و هم باعث نمیشود خاک از بین برود و محصولات هم به اندازه آبیاری میشوند و خسارتی برای مصرف کنند به بار نمی آورد.

پخش لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای به وسیله ی کارخانه های معتبر که تولیدات خود را با مواد خالص انجام میدهند صورت میگیرد و خریداران میتوانند برای سفارش این لوله ها از طریق تماس یا سایت های معتبر مربوط به شرکت اقدام کنند و شرکت محصولات تولیدی خود را برای آن ها ارسال میکند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!